586 005 350

Przetestowane i tanie oprogramowanie dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych. Wszystkie aplikacje wdrażamy i serwisujemy zdalnie. Zaletą naszych programów jest współpraca ze sprzętem peryferyjnym typu drukarki fiskalne, czytniki kodów, drukarki etykiet, możliwość integracji ze sklepami internetowymi i rozwiązaniami branżowymi

oraz co najważniejsze bezpieczne i sprawdzone bazy danych.  

Subiekt GT od wielu lat najpopularniejszy program dla firm w Polsce (ponad 600 tys licencji), obecnie używa go większość przedsiębiorstw. Jest to jedyne rozwiązanie na rynku, które można dowolnie rozbudowywać o rozwiązania partnerów, dzięki temu program jest uniwersalny i w pełni funkcjonalny. Dodatkowo w pakiecie Insert znajduja się programy CRM, księgowe, kadrowe, program do obsługi sklepów internetowych i aukcji Allegro oraz program do sprzedaży mobilnej, Aplikacja działa na szybkim, niezawodnym i darmowym serwerze MS SQL. Program pozwala na wygenerowanie wszystkich typów dokumentów handlowych w różnych wersjach językowych, posiada funkcję automatycznego uzupełniania danych kontrahenta z GUS i sprawdzania podmiotu w rejestrze VAT. Pozwala na obsługę nieograniczonej liczby magazynów i pracowników. Dzięki wbudowanemu modułowi rozrachunków i zestawień mamy pełną kontrolę nad firmą. Program pozwala na import i eksport faktur elektronicznych w popularnych plikach, dzięki temu minimalizuje czas potrzebny na ręczne wpisywanie dokumentów. Zainwestuj w najlepsze polskie oprogramowanie dla firm, które usprawni pracę Twojej przedsiębiorstwa..

 599,99 zł 

Subiekt Nexo to najnowsza propozycja Insertu kompleksowo wspomagająca obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo pozwala na obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (zaawansowany system zamówień) i intuicyjne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada funkcjonalność część finansową, która umożliwia wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.Już dziś postaw na prosty w obsłudze i intuicyjny, a zarazem bardzo funkcjonalny program komputerowy

 499,99 zł 

Subiekt Nexo to najnowsza propozycja Insertu kompleksowo wspomagająca obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Subiekt nexo pozwala na obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (zaawansowany system zamówień) i intuicyjne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada funkcjonalność część finansową, która umożliwia wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.Już dziś postaw na prosty w obsłudze i intuicyjny, a zarazem bardzo funkcjonalny program komputerowy

 499,99 zł 

PC Market 7 to typowy program dla sklepów i hurtowni. Pozwala na szybką sprzedaż i obsługę praktycznie wszystkich dostępnych urządzeń. Dzięki aplikacji szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary, sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami i bieżące zyski sklepu. Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw, Szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów, Szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund,Możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet.

 676,50 zł 

Jeśli prowadzisz działalność w segmencie gastronomicznym lub prowadzisz mały lub średni sklep: spożywczy, odzieżowy, drogeria lub apteka, system POS Dotykačka pomoże Ci bardziej efektywnie prowadzić firmę.

Docenisz łatwą pracę z paragonami, produktami i kategoriami, ponadto przejrzysty system zarządzania zasobami magazynowymi i zdalny dostęp do aplikacji z dowolnego miejsca. Możesz także wykorzystać program lojalnościowy i przy pomocy kart klienckich wynagrodzić klientów, którzy regularnie do Ciebie wracają.

System kasowy Dotykačka jest niezawodny i prosty w obsłudze. Rejestruje sprzedaż każdego towaru lub usługi, pozwala na rejestrowanie klientów i dostawców, a do tego jest wyposażony w akcesoria, których potrzebujesz – drukarki paragonów, wagi, czytniki kodów kreskowych oraz terminale płatności.

Dzięki Dotykačce łatwo wprowadzisz do magazynu tysiące pozycji i zrobisz inwentaryzację. Dzięki intuicyjnemu działaniu i szerokiej gamie praktycznych funkcji podniesie skuteczność Twojej działalności w jednym oddziale lub w większej ich liczbie.

Vendero to prosty i wygodny sposób na zaistnienie z biznesem w Internecie. Aplikacja umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu - szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW. Intuicyjny kreator poprowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z wielu szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Stworzonym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

 552,27 zł 

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

 552,27 zł 

Program mikroSubiekt dla Windows to niezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Jest on dedykowany przede wszystkim małym firmom handlowo-usługowym, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny. Z mikroSubiekta dla Windows mogą korzystać zarówno zaawansowani, jak i początkujący użytkownicy programów komputerowych. Nowoczesny interfejs, intuicyjna instalacja, łatwa obsługa oraz wszystkie niezbędne funkcje umożliwiają szybką i niezawodną obsługę działów sprzedaży małych firm handlowo-usługowych.System jest kontynuatorem linii produktów, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku oprogramowania dla małych i średnich przedsiębiorstw. Ta mała wersja znanego systemu do obsługi sprzedaży doskonale spełni powierzone jej zadania.

 492,00 zł 

Sello to nowoczesny system stworzony z myślą o tych, którzy sprzedają towary w serwisach aukcyjnych i poszukują wszechstronnego, a jednocześnie prostego narzędzia do obsługi aukcji internetowych. Program komunikuje się z serwisem Allegro.pl i eBay.pl oraz ich zagranicznymi odpowiednikami wspierając sprzedawcę na wszystkich etapach transakcji.

Sello umożliwia szybkie przygotowanie serii aukcji i śledzenie ich przebiegu. Pozwala lepiej kontrolować płatności od klientów i zarządzać komentarzami. Pomaga przygotować paczki i stworzyć dla nich odpowiednie druki.

Sello znacznie ułatwia kontakty z klientami dzięki kompleksowej obsłudze poczty elektronicznej. Umożliwia tworzenie serii listów za pomocą szablonów oraz automatyczne generowanie i wysyłanie wiadomości do kupujących (np. potwierdzenie otrzymania wpłaty, informacja o wysłaniu towaru itd.). Otrzymane e-maile zostają automatycznie podpięte do aukcji, transakcji, paczek i klientów.

 169,00 zł 

PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).

1045,50 zł 

PC-POS Premium to zaawansowane rozwiązanie informatyczne do obsługi systemów kasowych z wieloma stanowiskami kasowymi PC-POS. Jego podstawowym zadaniem jest nadzór i komunikacja nad kasami i kasjerami - w systemie możemy na bieżąco obserwować utargi zarejestrowane na poszczególnych kasach, a także śledzić wyniki sprzedaży wybranych kasjerów. System umożliwia rozliczenie zmian kasjerów oraz zarejestrowanie odbiorów częściowych dokumentujących gotówkę przekazaną przez kasjerów w trakcie pracy.PC-POS Premium pośredniczy w wymianie danych pomiędzy programem magazynowym (np. PC-Market) a kasami PC-POS.

 615,00 zł 

PC-Market Lite to uproszczona wersja programu służąca głównie do programowania kas fiskalnych:- obsługa karty towarów (uproszczona karta towaru, tylko niezbędne elementy)- eksport do kasy- import sprzedaży z kasy- opcjonalnie możliwość obsługi i sprzedaży na drukarce fiskalnej- raporty sprzedaży na kasach (predefiniowane i uproszczone)- kilka prostych przycisków na ekranie (dodaj towar, edytuj towar, wyślij na kasy, odbierz sprzedaż z kasy, raport) - możliwość obejrzenia Demo pełnej wersji PC-Market 7, kompleksowego programu do obsługi sklepu- instalator uproszczony i predefiniowany. Bardzo prosto można wykonać upgrade programu z wersji Lite do wersji pełnej PC-Market 7, za dopłatą różnicy ceny.

 184,50 zł 

Pobierz demo

 

Bezpłatne prezentacje i wdrożenia; Gdańsk Gdynia Sopot Wejherowo Puck Reda Rumia Tczew Pruszcz Starogard Kościerzyna Kartuzy Żukowo Lębork Władysławowo Nowy Dwór Skarszewy Jastarnia